Alle voordelen op een rij
Uw personeel kan eenvoudig zelf bestellingen plaatsen
In plaats van alle bestellingen door 1 iemand te laten plaatsen kunnen uw werknemers ook eenvoudig zelf hun bestellingen plaatsen online. Zo wordt er niet alleen tijd bespaart, vaak hebben werknemers een beter inzicht in hun specifieke behoeften. Door hen toegang te geven tot de artikelen waaruit ze mogen kiezen geeft u hen de autonomie om zelf te bepalen welke producten ze op dat moment nodig hebben.Alles inzichtelijk in het manager dashboard
Behoudt het overzicht op alle werknemers en hun bestellingen in het manager dashboard. Voeg eenvoudig nieuwe werknemers toe en verwijder accounts die uit dienst zijn.Beheer assortiment per afdeling of vestiging
Uw persoonlijke cataloog kan volledig naar uw wensen worden afgestemd in samenspraak met uw vertegenwoordiger. Het assortiment kan ook worden opgesplitst volgens de afdelingen of vestigingen die binnen uw bedrijf van toepassing zijn.Beperk orders aan de hand van budgetten of goedkeuring
Om het aantal orders en het bedrag van de orders te limiteren kunt u accountbeperkingen opleggen. Enerzijds kunt u een budget instellen die niet kan overschreden worden. Anderzijds kunt u ervoor kiezen om alle orders te controleren vooraleer u deze goed- of afkeurt.Binnen 10 werkdagen online
Stap 1
Neem contact op met uw vertegenwoordiger. Hij doorloopt samen met u wat u nodig heeft.
Stap 2
Ons e-commerce team gaat aan de slag. Een paar werkdagen later stellen wij een eerste resultaat voor.
Stap 3
Na aanpassingen waar nodig, lanceren wij uw op maat gemaakte webshop. U en uw werknemers krijgen uw gekozen logins.
Interesse of meer info?
Stel uw vraag aan uw vertegenwoordiger of dedicated customer service.
Technische vragen kunnen direct gesteld worden aan webshop@prosafco.be waar ons e-commerce team u asap zal verder helpen.