Werken bij Prosafco


Mensen zijn de essentie van een organisatie.

Onze werknemers en hun expertise maken van PROSAFCO een toonaangevend bedrijf in de PBM sector.
De waarden van ons bedrijf geven aan hoe we met collega’s en klanten omgaan en waar we belang aan hechten. Bij PROSAFCO hebben we een duurzaam personeelsbeleid. Opleiding en begeleiding moeten ervoor zorgen dat elke medewerker zich kan zowel persoonlijk als professioneel kan ontwikkelen.
Het investeren in onze mensen zorgt ervoor dat PROSAFCO zijn doelstellingen kan verwezenlijken. Want betere competenties en goed opgeleid personeel zorgt ervoor dat wij makkelijker kunnen reageren op veranderingen in de markt.

Op vandaag bestaat onze organisatie uit een honderdtal medewerkers.



FINANCIAL CONTROLLER 

ROESELARE


In het kader van een exclusieve zoektocht voor de firma Prosafco, kijkt recruiter Robert Half uit naar iemand om als Financial & Business Controller in te staan. Binnen jouw rol zal je de eindverantwoordelijkheid krijgen op controlling, met begeleiding van de Finance Manager.

Als Financial & Business controller zal jij instaan voor 2 luiken; de rapportering én controlling.
In deze functie zal je op regelmatige basis met verschillende afdelingshoofden sparren.



Orderpicker


Bij Prosafco nv zijn we regelmatig op zoek naar een orderpicker/magazijnier om ons team te versterken.



Shopmedewerker 

Outfit Factory Borsbeek


Outfit Factory by PROSAFCO is een bruisende onderneming, waar medewerkers samenwerken aan
één doel: eigentijdse werkkledij en reclameoutfits aanbieden, met een ruime keuze voor ieders smaak en elk budget waarbij kwaliteit en klantentevredenheid hoog in het vaandel worden gedragen.
“We fashion YOUR team!” is onze leuze, teamwork is hierbij onze belangrijkste keuze.



Prosafco Hamme

Shopmedewerker PROSAFCO 

HAMME


Een greep uit je boeiende takenpakket:
Winkelverkoop:
• Als part of the team sta je in voor het met de glimlach ontvangen en helpen van onze klanten bij hun aankopen in de workwear en safety shop
• Samen met jouw team staan jullie in voor de professionele uitstraling van de winkel alsook voor het opzetten van specifieke, tijdelijke campagnes
• Je volgt mee de bestellingen van shopklanten op en checkt de voorraad op regelmatige basis in functie van reguliere winkelverkoop • Je behandelt de wekelijkse ontvangsten van de winkelvoorraad en zorgt dat deze netjes in de winkel of het magazijn worden geplaatst.

Commercieel:
• Je helpt waar nodig je collega’s als aanspreekpunt voor onze klanten en prospecten omtrent product/prijsvragen via telefoon, mail of call
• Je werkt actief mee aan de lopende campagnes in jouw regio
• Door je expertise en inzicht in ons product gamma, waarvoor we doorgedreven opleidingen voorzien, kan je een klant optimaal adviseren en begeleiden in zijn aankoopbeslissing

Administratief:
• Je doet ook dagelijks de orderentry voor de bestellingen van je klanten en houdt de klant actief op de hoogte van het verdere verloop en mogelijke wijzigingen
• Klachten worden door jou meteen, efficiënt en klantgericht behandeld
 


CUSTOMER SERVICE INDUSTRIE 

ROESELARE


Samen met de collega’s van de buitendienst (Key Accountmanagers Industrie) zorg je voor een professionele klantenbeleving en werk je mee aan de uitbreiding van ons marktaandeel in België.

• Je bent een vlot bereikbaar contact voor onze klanten/prospecten waarbij deze met hun vragen zowel commercieel als product technisch terecht kunnen en binnen een verwachte termijn een oplossing krijgen.
• In dagelijkse werking betekent dit het opmaken van offertes, proactief opvolgen, gericht op het realiseren van verkoop.
• Ook het effectief inbrengen en opvolgen van bestellingen behoort tot je verantwoordelijkheden.
• Prospecten/klanten contacteren je met hun vragen naar gepaste product- en service (huur, bedrukking, wasserij) oplossingen. Dit betekent dat je intern op zoek gaat naar de gepaste informatie bij de collega’s van marketing, aankoop en logistiek.



Loading
Loading